Eerste paar dagen Auckland en Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Pieter Tuchter - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen Auckland en Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Pieter Tuchter - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen Auckland en Paihia

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

15 December 2013 | Nieuw Zeeland, Paihia

Hi there, sinds Melbourne geen berichtje meer achtergelaten, maar nu wordt het toch wel weer tijd. Ik Miet het ook gaan beschouwen als mijn eigen dagboek, zodat ik het later ook zelf kan teruglezen.
9 December ben ik aangekomen op Auckland Airport. Door verschillende douanes, paspoort, reden van bezoek, of je al een slaapbestemming hebt etc. Daarna bagage ophalen, mijn bagage was ineenkeer van Düsseldorf naar Auckland gestuurd.
Met de shuttle bus naar Auckland city, en werd vrij dicht bij het Hostel afgezet. In het hostel had ik een 6 persoons kamer geboekt. In de kamer zat een Duitse, een Amerikaan uit Alaska van een jaar of 40 en 2 Nederlandse dames, dat was een prettig begin. De 2 meisjes hadden het Zuidzee-eiland al geheel afgereisd. Zoals veel hier reizen ze met de kiwi experience tour.

  • 15 December 2013 - 10:18

    P/M:

    Goed plan, bij foto 19 ,blauw shirt, dachten we Pieter heeft zich snel aangepast ha ha.
    Maak ons maar jaloers is in het natte kikkerlandje.
    VP. P/M

  • 15 December 2013 - 13:07

    Henk Tuchter:

    Hay Pieter,

    Zo te zien niets te klagen. Mooie plaatjes en meteen al genieten op het water.
    Hoe warm is het? Veel toerisme?
    Hou ons op de hoogte.
    Tip.
    Beetje zand in een zakje doen van elke plek waar je geweest bent met een verhaal erbij.
    Achteraf blijkt dat het zand overal verschillende kleuren heeft.
    Mooi souvenir voor later


    Groetjes,

    Dinie en Henk

  • 15 December 2013 - 21:47

    Tamara Van Putten:

    Nou Pieter het ziet er nu al goed uit!!!


    Kan niet wachten totdat je weer wat foto's er op zet. Geniet van alles.


    Groetjes Tamara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Na ruim 20 jaar de vraag 'waar ben jij nu'? te kunnen beantwoorden met Haaksbergen kan ik nu eindelijk zeggen, Oostenrijk! Zell am See! Maandag 14 december vertrek ik met de nachttrein vanuit Arnhem naar Zell am See. En kan het avontuur van skileraar beginnen! Ik heb er al veel over gesproken, gefantaseerd en nagedacht maar nu gaat het dan eindelijk beginnen en word wat begon als een idee, werkelijkheid. Ik zal proberen om op deze website jullie op de hoogte te houden van wat ik zoal meemaak. Tot ziens en zie jullie weer in Nederland rond April!

Actief sinds 13 Dec. 2009
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 6222

Voorgaande reizen:

07 December 2013 - 07 November 2014

Nieuw Zeeland

14 December 2009 - 01 April 2010

Skileraar avontuur

Landen bezocht: