Roadtrip naar Cape Reinga - Reisverslag uit Kaitaia, Nieuw Zeeland van Pieter Tuchter - WaarBenJij.nu Roadtrip naar Cape Reinga - Reisverslag uit Kaitaia, Nieuw Zeeland van Pieter Tuchter - WaarBenJij.nu

Roadtrip naar Cape Reinga

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

17 December 2013 | Nieuw Zeeland, Kaitaia

Dinsdag 17 december

• 18 December 2013 - 18:30

Mieke Niks:

Hoi Pieter,
    Zo te zien heb je het goed naar je zin. Je geniet nog als een echte toerist.
    Heel veel plezier en ik blijf je volgen.
    groetjes Mieke

• 18 December 2013 - 18:33

Mieke Niks:

Trouwens Pieter,

Iets meer toelichting op de foto's zou wel leuk zijn.

gr. Mieke

• 18 December 2013 - 22:13

Wilfred:

Hey Pieter, ziet er geweldig uit joh! Geniet er mooi van!
    Vriendelijke groet,
    Wilfred

• 23 December 2013 - 17:19

Hans En Hermien:

Dag Pieter,

Het ziet er allemaal geweldig uit in Auckland. Jij doet gewoon waar menigeen van droomt. Een toelichting af en toe vinden wij wel interessant. Bij een van de eerste foto's zijn wij aan het fantaseren geweest, wat de relatie was tussen jouw aankomst en een brandweerauto. Inmiddels hebben wij begrepen dat die er niet was.
    Wij blijven jouw ervaringen volgen.
    Veel plezier en levenservaring toegewenst.

Hans en Hermien

Pieter

Na ruim 20 jaar de vraag 'waar ben jij nu'? te kunnen beantwoorden met Haaksbergen kan ik nu eindelijk zeggen, Oostenrijk! Zell am See! Maandag 14 december vertrek ik met de nachttrein vanuit Arnhem naar Zell am See. En kan het avontuur van skileraar beginnen! Ik heb er al veel over gesproken, gefantaseerd en nagedacht maar nu gaat het dan eindelijk beginnen en word wat begon als een idee, werkelijkheid. Ik zal proberen om op deze website jullie op de hoogte te houden van wat ik zoal meemaak. Tot ziens en zie jullie weer in Nederland rond April!

Actief sinds 13 Dec. 2009